Litt over halvveis, skulle vi innom et flott spisested vi hadde blitt anbefalt, men vi kom oss aldri til kaien, det var desverre for grunt, så vi kjørte videre til Sjøtorp.Der ble vi godt tatt imot, Gøte kanal - personellet kunne virkelig kundeservice. Billett ble kjøpt, slik at vi var klare til å komme oss inn i Gøta kanalen tidlig neste morgen.
På kvelden stekte Andrè en skikkelig god laks til oss, og han mikset sammen en dessert vi aldri har smakt maken til før;)
Imorgen tidlig reiser desverre Andrè hjem igjen, med taxi, buss, tog, fly og så bil igjen, så han har en laang tur hjem igjen.
Men på kvelden, satser vi på at vi får båten ryddet og klar igjen, for da kommer onkel Andreas ombord, og han skal være med oss i 1-2 uker. Alltid kjekt med ekstra selskap ombord, og så vil det absolutt gjøre slusekjøringen mye lettere:)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar